Ретро вибрации преминават през новата кампания на Reserved

Полската актриса Йоана Кулиг (Joanna Kulig) и еднa от най-разпознаваемите френски инфлуенсърки, Жан Дамас (Jeanne Damas) , заедно на сцената? Невъзможно? Почакай и виж. Този вълнуващ микс привлича всички модни и филмови ентусиасти в новата AW кампания на Reserved, наречена "I Can Boogie".  

Те не се срамуват да флиртуват или да съблазняват. Те излъчват увереност и искат да се забавляват.

 "Фразата "Yes Sir, I can Boogie"придобива съвсем нов смисъл в нашата кампания. Искаме да насърчим всички жени да възприемат изкуството на класическия флирт и съблазън, точно както в добрите стари времена, когато Мерилин Монро беше кралица. Когато жената беше по-женствена, носеше поли и гордо показваше своите извивки ", обяснява Моника Каплан, световен маркетинг директор на Reserved.