Timberland празнува 45 години от създаването на едноименния жълт ботуш с колекция посветена изцяло на него.

Историята на Timberland започва преди 45 години със създаването на небеизвестния жълт ботуш, който през годините се превръща в емблема за качество. Когато преди много години той стъпва на пазара, никой не подозира, че ще някой ден ще се превърне в класика. Но 45 по-късно, здравината и качеството на ботуша, го превръщат в нещо много повече от класик - той става ИКОНА.

По случай годишнината, компанията представя ексклузивна колекция в чест на този и други класически модели на марката. Всяка обувка се обновява със сини акценти, символ на 45 годишнината, присъстват поредица елегантни детайли като двуцветните жълто-сини връзки, релефното лого на езика и щампата по случай честването.

През 1973г. Сидни Шварц представя първите по рода си непромокаеми кожени ботуши. Те са съчетание от първокачествен жълт набук, дебела гумена подметка и невиждана майсторска изработка. Жълтият ботуш се превръща мигновено в класика, наречен е „Timberland”.

Първоначално е създаден с единствената идея да бъде функционален и непромокаем, но с годините се превръща в модна тенденция, като завладява пазарите в Северна Америка, Европа и Азия.

Хип-хоп изпълнителите от 90-те години на миналия век го носеха като символ на тяхната индивидуалност и отношение към социално утвърдените норми. За тях класическият жълт ботуш е демонстрация на сила и стил.

За звезди като Дженифър Лопес, Дрейк, Фарел Уилямс, Ед Шийрън, Джъстин Тимбърлейк и много други, марката предлага специални лимитирани серии от него. Класикът присъства ежедневно в техните появи и се превръща в тяхна запазена марка.

Със своето качество и автентичност, едноименният жълт ботуш продължава да държи първото място в класацията през годините.