Първото модно пътешествие «Folli Follie Island Hopping» приключи с огромен успех

Ексклузивна дестинация за първото невероятно модно пътешествие“FolliFollieIslandHopping” бяха красивите и космополитни гръцки острови. То привлече огромен интерес и беше следено в Интернет от голям брой феновете на модата по света, които обичат бранда FolliFollie. Осем чуждестранни модни блогъри и две гръцки знаменитости пътуваха до Цикладите от 1-ви до 3-ти юли тази година и заснеха уникални кадри от красивите острови, вдъхновени от последната лятна кампания “SilverSummer” на FolliFollie.

Невероятни приживявания, красиви морски гледки, lifestyleтоалети и аксесоари, всичко това беше в центъра на невероятното пътешествие, започнало от световно известния остров Миконос и завършило на остров Тинос. На фона на уникални пейзажи, влиятелните гости, сред които модните блогъри Луис Роу, Лили Мей Мак, Соня Есман, Нина Уржей Клокел, Зина Царкоплия, Тоня Сотиропулу, Партисия Милик-Перстери, Сабрина Чакики и Клер Шантел, представиха хитови модели от колекциите “SilverSummer” на FolliFollie.

Впечатляващи аксесоари, часовници и бижута придаваха изключителен блясък и свежест във визиите на десетте дами, заснети на фона на най-красивите и импозантни гръцки пейзажи. Те избраха любимите си модели от новите колекции "SilverSummer" на FolliFollie и създадоха най-актуалните модни визии, привличайки световния интерес на повече от 8 милиона последователи, чрез актуалните публикации в личните си профили в социалните мрежи.

Тази дигитална кампания е първата по рода си, организирана в Гърция от FolliFollieв сътрудничество с известната хотелска верига HotelBrain, и тя имаше силно присъствие не само в социалните медии, но и в уебсайта на компанията follifollie.com, в който феновете на марката непрекъснато се информираха за актуалните модни изживявания и уникалните събития на Цикладските острови, в които участваха десетте световни онлайн гурута в модата.

Кампанията имаше собствена страница в Instagram, през уебсайта на FolliFollie(http://www.follifollie.com/ffislandhopping ), на която постоянно се качваха снимки от кампанията, и всички посетители имаха възможност да станат свидетели на приключенията на най-известните модни блогъри, да открият специални стайлинг съвети, да грабнат ексклузивни оферти и да закупят бижута, аксесоари и часовници онлайн от любимите си модни знаменитости. Всеки ден беше едно уникално изживяване, а FolliFollie предглагаше ежедневно специални изненади за всички дами, които обичат стила и следват модните тенденции.

Пулсът от ритъма на най-стилното "Сребърно лято" на гръцките острови бие още по-силно, благодарение на FolliFollie, а новите колекции бижута, часовници и аксесоари покориха света с изключителното си изящество и свежест.