Timberland се рее на нови височини тази пролет с мащабна рекламна кампания за FlyRoam

Timberland се рее на нови височини тази пролет с мащабна рекламна кампания за FlyRoam, следвайки трима фотографи, които обикалят Токио, Лондон и Чикаго, носейки най-новите FlyRoam™ модели с Aerocore™ енергийна система за отключване на свободата -да преоткрием града с ново виждане. За кампанията Timberland събира дигиталните титани @Trashhand, @Night.Scape и @Bludshot, въвеждайки ни в приключенията на градския живот, преоткривайки града и неговите скрити съкровища.

Пролетната кампания FlyRoam наистина носи в себе си страстта на марката за приключения и живота навън в града, казва Джим Дейви, вице президент на продуктовия маркетинг на Timberland.

“@Night.Scape, @Bludshot и @Trashhand наистина успяват да заснемат природата през погледа на Aerocore™ системата, със спиращи сърцето гледки на три от най-емблематичните градове в света. Всичко в името на лекотата, бързината и свободата“.

Лондонският фотограф @Night.Scape показва родния си град, доказвайки че най-спиращите дъха гледки се заснемат пеша. Известен със снимките си от мащабни високи сгради и вечно успяващ да се промъкне на най-трудно достъпните места, Night.Scape отбелязва, че „скитането е свобода“. @Bludshot подчертава светлината, бързината и красотата на естествените природни гледки с Aerocore™ енергийната система. Той залага на силуета на града с гледки на Токио отвисоко. И двамата носят Flyroam Go Oxford.

Чикагският фотограф @Trashhand специализира в заснемането на архитектурни градски „легенди“. Той страстно преследва забравени кътчета по целия свят. По време на кампанията носи FlyRoam Go Chukka, успявайки да предаде превъзходството на места, които малко хора имат щастието да зърнат.