Trends
Какво ново

DeFacto откри първия си магазин в България

Публикувано на 01 Юни 2020

DeFacto, водещата турска марка за готови облекла, откри новия си магазин в София, столицата на България.

Оперирайки с над 500 магазина в 31 държави, включително Турция, DeFacto откри първия си магазин в Сердика Център, разположен в София, столицата на България, в съответствие със стратегията си да се превърне в световна марка на достъпна мода.

Продължавайки да инвестира във физически магазини и онлайн пазаруване през 2020 г., DeFacto разширява мрежата си от магазини в чужбина, като прогресира непрекъснато, за да се превърне в глобална марка. Действайки в съответствие със стратегията си за пазаруване на едно място, марката отвори своя нов магазин от хиляда квадратни метра с широк продуктов спектър, състоящ се от дамско, мъжко, детско облекло и аксесоари в Сердика Център.

DeFacto COO & CGO Сердар Ерсой изрази, че вярват, че българската икономика ще продължи да расте през 2020 г., въпреки пандемията, която опустошава света, и заяви, че искат да продължат да правят инвестиции там. Ерсой каза, че придават значение на търговските отношения съседна страна България и те подкрепят тези отношения с техните инвестиции. Ерсой подчерта, че те ще продължат растежа си с правилата и мерките на новия нормален период.

„Продължаваме да действаме с нашата стратегия за пазаруване на едно гише“

Изразявайки, че те отвориха вратите си едновременно с новия сезон, Ерсой продължи с думите: „С нашият нов магазин от хиляди квадратни метра в Сердика Център, ние представихме нашите колекции пролет-лято 2020 по вкус на българските клиенти. Продължаваме да действаме с нашата стратегия за пазаруване на едно място по отношение на отварянето на магазините. Съответно можем да осигурим всички нужди от дрехи, аксесоари и козметика на потребители от всяка възрастова група, както мъже, жени, така и деца от един магазин едновременно. Полагаме големи грижи да задоволим клиентите от всички категории, предлагайки разнообразие от продукти. Разполагаме с разнообразна продуктова гама от спортни до класически, привлекателни за вкусове на хора от всички възрасти. Ще продължим да предлагаме високо качество на достъпни цени за нашите клиенти. "