Trends
Мода

Това е новата колекция на @bulgariahm в колаборация с британската модна марка The Vampire’s Wife

Публикувано на 21 Октомври 2020

H&M с вълнение представя своята нова колекция, която е в сътрудничество с модната марка The Vampire’s Wife – създадена по идея на британския дизайнер, модел и муза Сузи Кейв.

The Vampire’s Wife е бранд, отличаващ се с обаятелни силуети, детайли и кройки, които подчертават женската фигура. Моделите в колекцията The Vampire’s Wife x H&M са изработени от устойчиви материали и носят специфичния характер на британската модна марка. Колаборацията ще бъде налична на hm.com и в избрани магазини по целия свят от 22-ри октомври.



„За мен беше чест да бъда дизайнер и креативен директор на това сътрудничеството. H&M положиха изключителни усилия, за да пресъздадат мрачния и чувствителен свят на The Vampire’s Wife. Надявам се, че тази колекция доставя толкова радост на тези, които я носят, колкото и на мен, когато я създавах”, казва Сузи Кейв, креативен директор и дизайнер.




The Vampire’s Wife x H&M e смела и женствена колекция. Ключовите модели са мистична дантелена мини рокля с подчертани рамене, кадифена рокля с  детайл на деколтето и романтична сребриста дантелена пелерина – всичките изработени от рециклиран найлон и полиестер. Отличителният фокус върху силуетите на британската модна марка е пресъздаден върху дантелената дълга рокля с разрошен подгъв. Очарователните колиета, гривни и обеци насърчават причудливостта с изобразените върху тях облаци, очи и разбира се – вампирски зъби. Част от закачливите аксесоари са дантелени ръкавици без пръсти и подвижна яка с воал. Класическият черен цвят доминира в колекцията за приветливо загадъчно усещане, a  блестящата сребърна дантела, пищните маншети и богатите кадифени текстури придават луксозен тон.



„С това сътрудничество искаме да покажем на нашите клиенти, че модата може и трябва да вдъхновява и дава сила на жените да се чувстват като най-добрата версия на себе си. Вдъхновени сме от енергията и ценностите на The Vampire’s Wife и сме развълнувани да представим тази несъмнено специална колекция“, казва Мария Йостблум, ръководител дизайн дамско облекло в H&M



Заедно с H&M, Сузи Кейв е креативен директор на кампанията. Тя ни представя света на The Vampire’s Wife с ключовите думи – сила, уязвимост, интимност, неизвестност и женственост. Музите на британската марката Саманта Сноу, Ева Апио и поетесата Грета Беламачина са звездите на кампанията, улавяйки ценностите на марката за напредъка и вдъхновението на жените както в снимките, така и във филма към колекцията.